keskiviikko 30. lokakuuta 2013

BUFFALO <3

Jotkut sisustussomisteen vain iskevät ja lujaa. Tämä isku tuli niin puskista, että mun oli oikeasti melkein vuoden verran mietittävä, et onko tää rakastuminen nyt vain pelkää hormonihöyryä, mutta kyllä se vain tykytteli tuolla sydämessä vuoden jälkeenkin niin vahvasti, että pitihän se kotiuttaa. Itse asiassa sain tämän jo pari viikkoa sitten, mutta oon niin ihastuksissani vain tuijotellut sitä, että olen kokonaan unohtanut jakaa tän teidän kanssa.

En ikinä ois uskonu, et mun sydämen tosiaan vallottaa tällanen kallo. Tiedän, että tää jakaa mielipiteitä, mut pääasia, et muutkin perheenjäsenet tähän tykästyivät. Jotenkin se vain tuo vähän särmää tähän meän muuten aika hempeään sisustukseen.

Ja tosiaan tämä kuuluu Zelected by Houzen mallistoon. Eli jos jonkin muunkin sydän rupeaa sykkimään niin mun kautta näitä saa.

Kuvissa myös vilahtaa mun toinen suuri rakkaudenkohde. Nappasin kodin1:sestä kaksi kipaletta kivipestyjä pellavakappoja, jotka äiti minulle ompeli yhdeksi pitkäksi kapaksi olkkarin nurkkaan. Verhosta tuli juuri sellainen kuin olin haaveillut. Ruttusta, mutta prameaa samassa paketissa. Mä tykkään!
Ja toki meidän kattovalaisin, jota palvon, mutta se nyt on jo oman postauksen paikka jossakin vaiheessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat minua jättämällä merkin käynnistäsi.