sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Lankojenhävitysliivi

Oon pitkään tuijotellu lankalaatikkoni keinokuitulankoja, joita joskus tuli ostettua kerä jos toinenkin. Nykyään lankahankinnat ovat täysin muuttuneet ja nämä langat ovat vain jääneet laatikon perälle kummittelemaan. Roskiinhan minä en mitään heitä, joten kaivoinkin kaikki langat esiin laatikosta ja virkkailin niistä fiilispohjalta tyttärelleni ympyräliivin. Lankojen merkeistä ei ole mitään hajua, koska joka ikisen langan vyötteet oli revitty irti, mutta kodin1sen tarjouslaarista niitä keräilin.

Se miten tää kestää käyttöä ja pesua on vielä kysymysmerkki, mut tulihan siitä ihana. Tyttö hyppi tasajalkaa tämän nähdessään, joten se on mulle enemmän kuin sata jänistä. Kerrankin osu ja uppos. Kestää mitä kestää ja käytetään niin paljon ku ehitään.

Rakkaudella äidiltä!








8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Tästä tuli onneksi kelpo käyttövaate.

      Poista
  2. Voin vain kuvitella tyttären fiiliksen;) Mielettömät värit, kelpais kyllä mullekkin!

    VastaaPoista
  3. Ihanasti valitut värit! :) varmasti oli tyttö innoissaan tästä ihanuudesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sini!!! Tykkään niin yhdistää mustaa raikkaisiin väreihin. Korostavat toinen toisiaan.

      Poista
  4. Onpahan makiat värit. Onnen tyttö kun ton sai :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli varmaan eka mun tekele, jonka mun kolmivuotias kelpuutti.

      Poista

Ilahdutat minua jättämällä merkin käynnistäsi.