tiistai 17. syyskuuta 2013

Mun MUSTA palikkakalenteri

Oon kauan ajatellut hankkivani puisen kalenterin tuohon meidän Box hyllykköön, mut mieleistä ei vain ole tullut vastaan. Ensin luulin haluavani valkoisen ja olinkin jo melkein tilaamassa Elloksen version, mutta onneksi jäin vielä odottelemaan sellaista itseeni täysin iskevää palikkakalenteria.

Odotus palkittiin...

Vastaan tuli Living&Roomin loppualet, josta kiitos Sisustus ja Sepustus - blogin Soilelle ja sieltähän ehdinkin tilaamaan itselleni tällaisen ihanan mustan kaunistuksen. Se oli juuri sellainen kuin olin tietämättäni halunnut. Musta pohja valkoisilla painatuksilla osui ja upposi. Kalenterista löytyy niin kuukaudet, numeropalikat kuin viikonpäivätkin ja kokoa ja näköäkin tästä ihanuudesta löytyy. Ja tosiaan noiden järjestystä voi halutessaan vaihtaa miten tykkää. Eli numeroiden ei välttämättä tarvitse olla keskellä.

En tosiaan tiennyt mustan olevan juuri se mitä hain, mutta kun tämän näin, oli se saatava. Ja esikoiseni minua onkin nyt muistuttanut niitä palikoita pyörittämään, joka on kyllä taas oppimisen paikka ja uus aamun traditio.

2 kommenttia:

  1. Tänään just mietin samaa, että pitäis varmaan ottaa tavaksi vaihtaa palikoille päivämäärä joka aamu ensimmäisenä tai illalla viimeisenä :) Kiva koriste se on kuitenkin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin ihanan simppelin kaunis. Ja auttaa mut taas kartalle päivämääristä, joita en näin kotiäitinä ikinä muista. Viikonpäivätki muistaa kerhojen mukaan.

      Kiitos Soile!

      Poista

Ilahdutat minua jättämällä merkin käynnistäsi.