sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Sunnuntai ja Sagaform

Voisin näin sunnuntain kunniaksi taas nostaa esiin näitä mun haaveita. Pitäisköhän tästä tehdä ihan tapa?
Oon ihan ihastuksissani Sagaformin astioista. Mallistossa on pilvin pimein tuotteita, joita voisin kotiini hankkia. Sisustuksessa käytän muuten aika rauhallisesti värejä, mutta mielestäni ruokapöydässä niillä voi huoletta leikitellä. Noi yläkulman munakupit on vaan niin ihania kaikessa värikirjossaan. Mutta on myös ihanaa, että mallistosta löytyy paljon valkoisia ja puunvärisiä elementtejä rauhottamassa kokonaisuutta. Mielestäni veneen mallinen salaattikulho ja ottimet ovat omassa yksinkertaisuudessaan upeita.
Tajusin just, et tää blogihan on ihan paras paikka kirjata ylös näitä omia toiveita. Aina kun joku kysyy, et mikä ois mieleinen lahja, niin pää lyö tyhjää. Täältähän minä niitä voin sitten itsellenikin mieleen palautella. Ja toki lukijakuntaan kuuluvat sukulaiset saa vapaasti täältä ottaa ideoita, kun tahtovat minua piristää lahjuksin.
Tän vuoden kuvasto löytyy täältä ja se on täynnä upeita herkkuja.
(kuvat lainattu Sagaformin sivuilta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat minua jättämällä merkin käynnistäsi.